10-те най - лоши SEO тактики ."Black Hat" SEO

  Мисля, че е справедливо да кажа, че Интернет потребителите обичат промяната.
Прерогатив на търсачките е и винаги ще бъде постигане на  максимално ниво ,на
технологии с цел да се предвидят по-добри и по-ефективни резултати от търсенето на своите потребители.
Такива ефективни резултати изискват идентифицирането и в крайна сметка пълно премахване на манипулативните SEO тактики, които често са еквивалентни на спам.
 За съжаление има много SEO стратегии , които още се използват от webmaster-ите и са напълно неефективни,
което носи и негативни  последствия за класирането на сайта в търсачките.
Това е своеобразен Топ10 на най-неблагоприятните SEO тактики:

# 1: Doorway(вход) Страници (известни още като Gateway страници, "Лидер" страници и т.н.)

Определение: Създаване на множество уеб страници, които са лишени от полезно съдържание, но силно оптимизирани за класирането в търсачката. Всяка страница е оптимизирана за изменение на дадена ключова дума или фраза за съвсем различни цели. Същността на тази идея беше ,търсачките да мислят, че тези страници са много подходящи  по техните целеви фрази и да им предостави top rank.
След 2000 г.Doorway страниците са се превърнали в най-очевидната форма на спам и биват пренебрегвани от търсещите машини ,но за съжаление, аз съм виждал много сайтове,които все още работят с тази тактика, най - вече сайтове с нелегално съдържание.

# 2: Невидим Текст
Определение: Невидим текст се осъществява по различни начини с цел да се увеличи честотата на ключовите думи в основния текст на уеб страница. Някои от методите за изпълнение са: превръщане на текст в същия цвят като фон на уеб страницата, текстът се крие зад слоевете, пускане на текста на самото дъно на сайта и др.
Тази тактика е застрашително старата и очевидна за " паяците ". Когато един уеб сайт използва тези методи за настаняване в Топ 10, неминуемо следва:
методите за откриване - автоматизирани
наказанието - светкавично !

# 3: Невярно съдържание

Определение:Уеб страницата е за дадена тема ‘A’ , но в действителност е за тема " Б ". Тази тактика е  използвана главно за насърчаване на хазарт и други изключително конкурентни пазари за търсене
Факт е, че тази тактика е най-простата за идентифициране. И резултатът ще бъде бърз и пълен; изгонване от индекса на търсачката за неопределено време. Най-лошото престъпление в областта на търсачките е да се опитваме да ги правим на глупаци .

# 4: Пренасочвания
Определение: Индексирана е страница "А" ,но при посещение автоматично те пренасочва към напълно различен сайт "Б".В повечето случаи, търсещите машини са напреднали достатъчно, за да видят тази техника от километри.В действителност те обикновено игнорират всякакви страници с пренасочване (при правило, че съдържанието е безполезно), но има и невинна употреба (практическа, правна, т.н.)

# 5: Дублирането на Heading Tag

Heading Tag, по дефиниция, са били създадени, за да се подчертае в страницата, позиците по ред на важност.
(  H1, H2, H3, и т.н.) . Това дублиране включва въвеждане на повече от един H1 таг в уеб с цел повишаване на дадена ключова дума или фраза.
Тази техника е все още много разпространена и вероятно все още работи в няколко търсачки, но нито една от големите търсачки ще реагира добре на тази техника, тъй като е определена като обща манипулация.

# 6: Alt Tag плънка
Определение: Alt Tag плънка е акт за добавяне на ненужни или повтарящи се ключови думи в Alt Tag (или алтернативният маркер - виждат се думите, които се появяват, когато показалеца на мишката е върху изображението)
Alt Tag е текстово описание на изображението, но няма нищо лошо с пригаждането на Alt тага за да отговори на вашите цели,  но все още по подходящ начин да описва изображението.

#7: Comment Tag плънка
Определение:Comment Tags се използват за включване на полезни дизайн коментари в кода  при създаването на уеб страница.Използва се само за добавяне на технически инструкции или напомняния.
По едно време имаше някакъв аргумент, че тази техника работи, но тя винаги е била "Black Hat" SEO техника. Не се толерира.

# 8: Разчитането на мета таговете
Определение: Мета таговете е общ термин за описателни тагове, които са в уеб страницата и се използват за осигуряване на концепцията и тема за търсачките. Най-честите тагове са "description" и "keyword".

Някои все още считат мета таговете за супер важни за класирането и забравят тялото .Търсачките отдават далеч по-голямо значение на текста в тялото  (или видим текст) на уеб страницата. Това е критична грешка, която в крайна сметка ще доведе до нисък или незначителен ранг.

Забележка: Изключително важни са за уеб сайтове, които са изцяло графични и са лишени от HTML текст.

# 9: Дублиране на съдържанието
Определение: Тази тактика е крещяща - спам, което е много често срещано днес. Избягвайте тази тактика като чума, освен ако не сте склонни да понесете сериозни щети в класирането .

# 10: Автоматично submit - ване и създаване на страници

Определение:Автоматично submit - ване  е използването на софтуер, за да представи уебсайт в търсачките автоматично и често се повтаря.
- Автоматично създаване на страници е използване на софтуер за създаване на страници "в движение" използва се предварително съдържание (основния текст, ключовите думи, образи и т.н.) за създаване на "оптимизирани"  уеб страници, насочени към конкретна ранглиста по ключови думи в търсачките.
Факт е, че  автоматизираната оптимизация на кампаниите не е толкова ефективна  и често налагат използването на doorway техники.

 Бъдете внимателни ,с неправилна SEO оптимизация може да останете недооценени.