Защо да правя връзки (Hyperlink) . Размяна на link-ове

Anchor text: това е текстът, включен в линка, сочещ към вашия сайт.Ако някой постави линк към този блог с anchor текст " Web Tools " той казва на Google, че този блог е за " Web Tools "

Връзки ( link-ове ), сочещи към вашия сайт са от ключово значение за високо класиране в търсачките, особено Google.
Ако друг сайт сочи към вашият сайт и дори включва ключова дума, която искате да се класира, но предварително посочена в anchor текста, това изпраща ясно послание към Google и други търсачки, че сайтът Ви
трябва да се котира по - високо, по-специално за ключовата дума, която се използва при anchor текста
 Ако някой, постави линк на този блог, с anchor текст "Натиснете тук",  блога ще получи вот на доверие,  
но това няма непременно да подобри класирането по желаната ключова дума интегрирана в сайта .
 Важно е да разберем, че сайт с качество на съдържанието, но без външни връзки е практически невидим за търсачките

Друго което е важно да се запомни, че връзката от един уебсайт подобен по съдържание, дава много повече от един линк от несвързан тематично уебсайт.
 Например, ако някой сайт с подобно съдържание постави връзки към този блог, ще подобри класирането на блога много повече, отколкото ако някой сайт за домашни любимци постави връзки към него.

Има и теория, че еднопосочните връзки постигат много повече по отношение на ползите от разменените връзки.
Тази теория има смисъл, макар че аз не сме видял никакви статистически доказателства за това твърдение никъде в интернет

4 основни стратегии за изграждане на връзки

Преди да започнете работа по получаване на входящи връзки, трябва да направите сайта си достоен за получаване на връзката, качество на съдържанието със снимки, видео (ако е възможно)

- търсене на падходящи партньори
- качество на съдържанието
- не осребрявайте Вашия сайт в началото
- не бързайте с Adsense